Musik gör mig fridfull

Band och artister som Kent, Tim Buckley, Jackson C. Frank, Leonard Cohen och Kings Of Concenience har förgyllt min morgon. Rofylld musik. Stressen som ligger och trycker inombords sköljs bort av vågen av all underbar musik. Musik är min religion, min psykolog och min tillflykt från all oro och det destruktiva i min omvärld. Tack för att du finns musik. Jag älskar dig Musik. Shall we make love?



Ovan: Tim Buckley, fantastisk musiker och far till den mer kända musikern Jeff Buckley


"Long afloat on shipless oceans
I did all my best to smile
'Til your singing eyes and fingers
Drew me loving to your isle
And you sang
Sail to me
Sail to me
Let me enfold you" - Song to the siren (Länk)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken poet:)

2010-11-02 @ 14:13:27
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Simon Gustafsson

haha absolutly! I'm a poet

2010-11-02 @ 15:35:46
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0