Söndag

Min rara pappa var på besök igår och han satte ihop mitt ljudsystem. Ett av mina mål i livet är att bli lika händig som min far, hehe. Nu har jag världens fläskigaste ljud som pappa skulle uttrycka sig. Jag kommer sitta hemma och lyssna på musik så fort jag har chansen. Bye bye socialtumgänge. :)

 

Igår fyllde Emma 21 år och det firades ihop med systrarna, pojkvännerna och modern. Vi drack vin och åt broccoli & baconpaj. Väldigt göttigt och trevligt.

 

Idag är det en pluggdag, imorrn har vi tenta. Naturligtvis spelas pluggmusik i bakgrunden. Nu har jag och Emma snart klara med den behövliga kaffepausen. Önska oss lycka till imorrn!

 

Nu kan jag ha gubbmössan jag fick av Moas Björn, eftersom kaluffsen är bortrakad :)

Såhär sexig är jag nu!!!


Kommentarer
Postat av: emma

lycka till min sexiga mo**er fucker :) uää snusk emma..

2011-02-13 @ 15:49:36
Postat av: emma

du är jätte sööt :)

2011-02-13 @ 15:56:07
Postat av: simon freij

gött o höra o sexiboi-look du har!

2011-02-13 @ 16:15:41
Postat av: Johanna

SNUSK-EMMA! Sådant hör inte hemma här! Fyyyy! Lycka till i morgon! Jag håller tummarna för er båda!

2011-02-13 @ 17:44:49
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Simon Gustafsson

Yeah Im da sexyboi :) Tack alla! ;)

2011-02-15 @ 01:41:18
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0