jag hatar måndagar

Imorse gick jag upp 06:55. Den långa nattens tystnad fick ett abrupt slut när "Timo Räisänen - Sixteen" plötsligt ljöd från mobilen.  Numera hatar jag den låten. Som vanligt, vid denna tidpunkt var jag sur och trött. Emma som tvärtemot var glad, fick sig en arg blick. Den lilla tösen påstår sig vara morgontrött. Men i jämförelse med mig är hon rena rama duracelkaninen fullsmockad med extacy. Jag däremot kan jämföras med Snorlax (var självklart tvungen att nämna en cool pokemon).

Efter att ha pinat i mig två mackor, kaffe och ett äpple bar det av mot skolan. Där blev det seminarieplugg i 4 timmar. Det sög.

Emma stack nyss på massage. Hon låg nyss och sov i soffan medan jag lyssnade på This Will Destroy You! När hon vaknade var hon återigen lika pigg som en duracellkanin på extacy. Hon svängde med höften i takt till Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home.

Helgen var grymt skoj. Jag hade besök av Simon och Johan. Två rara killar jag träffar allt för sällan.

Nu skall jag diska. Sen skall jag ev. handla. Som sagt, jag hatar måndagar.


Emma tv. Jag th.

Kommentarer
Postat av: emma

Give me hope Joanna!

2011-05-23 @ 15:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0