KOL och tenta

KOL är en förkortning av Kronisk obstruktiv lungsjukdom.. Men också en förkortning av Kings of Leon! Herrejösses vad deras senaste skiva är magnifik. Lite väl sydstatig/country-aktig ibland men de flesta av låtarna är överraskande bra. Ju mer jag lyssnar på skivan desto mer gillar jag den. Soundet är mer vemodigt än deras tidigare, glada stuk. Sångarens skrorvliga sångröst passar denna typ av musik. Låten The face utmärker sig. MÄRTA DU HADE RÄTT! Jag kan slå vad om att The face blir deras nästa singel, en möjlig konkurrent är låten beach side :)

Skönt att tentan är avklarad. Livet känns genast mycket lättare. Både jag och Emma har varit pissigt nervösa i flera dagar. Dessvärre fick jag det momentet som jag kunde minst..Jävligt oflyt...fast det gick ändå hyffsat. Huvudsaken är att jag slipper tänka på den tentan ett tag framöver. Haha Emma kom precis hem med magont, jag slår vad om att det beror på stress. När ska man bli härdad från all stress? Jag och emma har pluggat i typ 13-14 år totalt (med gymnasium och grundskolan inräknat) och ändå blir vi lika ängsliga och smågriniga inför tentor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det går aldrig över. Jag är sjukt nervös inför salstentan den 9e december, sedan har vi en hemtenta parallellt (b-uppsats) som löper över jul och som skall vara inlämnad den 17e januari. JAG HAR OCKSÅ ONT I MAGEN! Kan du fixa lite valium till mig?

2010-11-16 @ 16:11:45
Postat av: emma

ja faan att man aldrig vänjer sig, hade varit riktigt skönt! ;P

2010-11-16 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0