Mitä kuuluu

I helgen har jag har haft besök av mamma och mormor. Gårdagen var oerhört trevlig. Mamma och mormor bjöd på finsk dans. De demonstrerade humppa, lektis och jenkka. haha riktigt festligt och jag känner mig riktigt stolt över mina finska rötter.

Idag firade vi mammas 53-års dag. Det bjöds på vaniljglass med lakritsås. haha jag tycker det är vidrigt med lakrits men min älskade familj är väldigt förtjusta och därför fick jag offra mig en smula. Mamma berättade om min systers fantastiska luktsinne. Hon känner igen lukter på kläder och kan lokalisera dess ursprung. "Den där tröjan har legat i Hannas källare". Fattar ni att hon kan känna igen lukten från olika delar av ett hus där ett visst klädesplagg har legat. Någon annan som besitter nån grym egenskap?

Den efterlängtade Red dead redemption låten har kommit till spotify: José Gonsàlez - Far away

Hyvää illta! nu blir det innebandymatch och jag är grymt taggad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0