Vart är nyckeln? PLÅNBOKEN? VART ÄR ALLTING?

Ser ni mig som ganska virrig ibland? Lite oorganiserad med framförhållningen och har dålig koll på saker som plånbok, nycklar etc? verkar jag borta ibland? ;)

"Vanliga symptom vid ADD

-Ofta mycket lättdistraherad av yttre stimuli -Ofta svårt att följa instruktioner -Svårt att styra uppmärksamheten -Verkar ofta inte lyssna på vad som sägs, verkar drömmande -Tappa inte sällan bort saker som är nödvändiga för senare uppgifter eller aktiviteter -Svårt att organisera målinriktade aktiviteter -Växlar ofta från en oavslutad aktivitet till en annan "


Hittade detta på en hemsida som jag inte vet om den är pålitlig..Men en lite släng av det har jag nog ;) Eller?


Kommentarer
Postat av: Martin

Snarare lite Gustafssonism. Du får inte sitta och självdiagnostisera dig. Det slutar bara med att man har AIDS, vattkoppor, SARS och pesten. Tro mig. ;)

2010-11-12 @ 22:33:57
Postat av: Simon Gustafsson

Jag vet men det stämmer in så sjukt mycket ;) Ibland undrar man :) haha jag brukar inte var hypkondriker, men just detta har jag hakat upp mig på ;) Men som sagt det är väl endast Gustafssonism ;) Btw, följer du min blogg :D? kul:)

2010-11-13 @ 10:13:26
URL: http://strandhus.blogg.se/
Postat av: Martin

Tittar väl in ibland för att kolla så att du inte förstorat brösten och börjat youtube:a när du injicerar botox i skinkorna. ;)

Funderar faktiskt på en egen blogg då det verkar så inne i våra kretsar, hehe.

2010-11-13 @ 20:48:51
Postat av: Simon

jag kollade Mandas, Märtas, Emmas o Johannas blogg rätt länge innan jag skaffade en ;)Är faktiskt kul att dela med sig av sina knäppa tankar ibland. ;)

2010-11-14 @ 05:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0