Halloween

FEST! Eller inte. Skulle gått på halloweenparty idag men det blir inget. Jag orkar inte. Skönt, för då slipper jag fixa maskeradkläder. HEHE

Jag bangar även pluggandet. Skulle behöva plugga idag men orkar inte. Har ju pluggat mån-fred redan! Så jag förtjänar lite chill! :D

Däremot ska jag ta i tu med diskberget i köket. Helvete vad mycket disk. Kanske dammsuger också för att göra Emma glad(hon kommer imoorn)! Om jag inte gör det får jag säkert spö! ;)

Istället för fest blir det chill o film med Pontus och Johanna ;)

Btw, vad jag hatar rasister. Var en kille på facebook som jag länge misstänkt varit smårasistisk och misstankarna blev ju inte mindre när jag fick reda på att han var Sverigedemokrat. Igår länkade han en video på facebook där en romersk-kvinna snor kläder och över videon skrev han"

ZIGGEJÄVLAR eller ROMERPACK!!! Skicka upp dem i Norrland som bär plockare eller be dem hugga sly!! Dem passar inte till annat än att stjäla grejer "

- Men vadå? JAG E INTE RASIST?!?!?!

Jälva idiot. Har så jävla svårt att hålla käften när folk slänger ur sig massa tomma ord och ni skulle se hans lågstadieargument "mamma såg en zigge sno toapapper en gång".

Jag försökte hålla en förnuftig diskussion men jag avslutade diskussionen när hans kompisar lade sig i med sina lågstadieargument. Seriöst dem kan inte ha mycket bakom pannbenet.

Ursäkta mitt cyber-raseri-utbrott! Men var tvungen att få ur mig det ;).

Nu ska jag peppa inför kvällens chillande, blir en dusch och lite diskande. Sen bär det av mot Sherwoodsko...Götgatan! Ehm


SKRÄCKFILM IKVÄLL!! Vad blir det för film? Nosferatu från 1922 kanske?!

Kommentarer
Postat av: emma

ja imorn när jag kommer hem hoppas jag att diskberget är gone :) skrev han verkligen att hans mamma såg en zigge som snodde toapapper? :P

2010-10-30 @ 16:37:08
Postat av: Simon

"Okej om du vill ha fakta? Min kära mor jobbar på vårdcentralen i ekensberg. Hon och hennes kollegor har iakttagit en utländsk/nysvensk kvinna gå in på toa och när hon kommer ut där ifrån så finns inge toapapper kvar, inge tvål och inga torkhanddukar. Detta är bara för att du vill ha fakta. Och där har du fakta."

2010-10-30 @ 16:43:48
URL: http://strandhus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch, vissa människor är så jävla ointelligenta. Jag avskyr människor som inte ens kan diskutera civiliserat men det visar ju också att du har rätt. Dem blir så rädda att dem inte vet vad dem ska säga. PINSAMT!



Hej Simon!

2010-10-30 @ 18:32:51
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Johanna...igen

Haha heja Simon skulle det ju stå:)

2010-10-30 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0