Kläder Kläder

Jag lurade er med rubriken för att fånga er läsares( dvs: Emma, Märta, Johanna och Manda) uppmärksamhet (eftersom alla vet att tjejer älskar kläder).   Jag ska inte skryta om vilka kläder jag har köpt. Jag ska skryta om andra saker. Jag älskar nämligen det jag nyligen beställt. Nämligen ett nytt ljudsystem NAD VISO 20 2.1 (Se bild) :) Älskar designen o jag kommer nog inte ångra mig trots priset (5 tusen). Dessvärre kommer NAD VISO inte förrän i slutet januari. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 

Dessutom har jag beställt en 42tums lcd-tv för 5000kr eftersom jag är trött på våran 28tums tjock-TV.

Efter detta ska jag inte köpa fler dyra grejer på ett tag;) Nästa investeringen blir nog en ny mobil. Men det blir inte förrän nästa sommar eller nått


Kommentarer
Postat av: Märta

Haha, fan vad störd! Fast jag måste ändå erkänna att rubriken fångade mitt intresse. :P



Nice med ny TV och diverse tillbehör. Martin är säkert jätteavis. ;)

2010-10-19 @ 19:37:27
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0