Oböj, vijket vackärrrrt vädärrrr

Att vakna till en skåning som sjunger om typ chokladmjölk känns mindre kul. Men han hade iaf rätt om vädret..Tack Emma för den ovanligt osmakliga musiken och det obehagliga uppvaknandet. Jag har lovat stjärtprutten att jag ska hämnas någon dag, eventuellt kommer jag då sätta på EMD eller nått annat hemskt. Vet dock inte om det biter på henne med tanke på att hon har halvkass musiksmak...

I förrigår skrev jag salstenta från 08.30 till 12.45. Jag tog typ 3 minuters paus då jag åt en macka. Efteråt var jag ganska hjärndöd. Jag körde sedan fotbollsträning med korpenlaget där jag lyckades skada en klasskompis och sedan upptäckte jag ett skavsår under vänster stortå och på höger häl. Lyckat!!

Igår var det valborg. Det var myschigt.

Jag har förövrigt köpt Spotify Premium. Det är nog mitt bästa kap på länge. Obegränsad musik UTAN reklam för 99 kr/månaden. Prisvärt. Det är typ vad en skiva kostar. Nu kan jag lyssna på 10000000 olika skivor i månaden. Skönt att slippa allt uselt reklamsnack för den delen. Jag vet inte om reklam når ut till mig. Antingen blir jag förbannad eller så kopplar jag bort ljudet.

Fan vad massa skit jag skriver..Godnatt..

Eller vänta påtal om reklam och oböj, minns ni dessa reklamsnuttar









Nu så! GODNATT!

Kommentarer
Postat av: emma

puss

2011-05-02 @ 06:14:40
Postat av: Robert

Haha, goa reklamsnuttar! Tycker den översta är bäst, älskar när reklamer uppmuntrar till kärlek! (Tycker "Älska Mer" är klockren!



Nu, svar på dina kommenterer! : )



Sv Rättsystemet: Det var någon som hade bränt sopor eller gjort något galet, och han fick längre stratt än ett par föräldrar som slängt in sin bebis i sin eldstad : O

Sv Scream: Ja, den var sevärd! Lite roligt var den med! Ja, vi får dra någon skräckis i sommar :D

Sv Ghetton: Inte? Kriminaliteten är ju betydligt högre i Södertälje,Rinkeby och alla de där ghettona...och jag menar inte att invandrare är högre kriminella, utan att människor som sätts i såna områden är det( vilket nu tyvärr oftast är invandrare)

Sv Positivt Tänkande: Jasså? Blev du? Fan vad kul och vad glad jag blev nu! (tur att jag kan göra nån glad haha) Luv u 2!

Puss mjau

2011-05-02 @ 17:58:11
URL: http://siilverstar.blogg.se/
Postat av: Therése

Emma väckte mig och milad med den låten när hon var här uppe! Men jag blev glad av den :P

2011-05-05 @ 22:17:58
URL: http://theserese.blogg.se/
Postat av: SImon

Fan vad dum jag är. "jag tror inte reklam når ut till mig" och så lade jag ut reklamfilmer. Hmm.



japp jag blev mer pepp o läsa din artikel om positivttänkande :D det andra orkar jag inte svara på ;) men luv u 3 bobba <3

2011-05-06 @ 15:06:11
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0