För er totalt ointresserade

Jag har slörsurfat i cirka femtio minuter. Tiden rinner jämt iväg när jag sätter mig vid datorn. I femtio minuter har jag hunnit med att kolla facebook och highlightsen från dagens champions league matcher. Det pinsamma är att det endast har spelats två matcher ikväll och jag har kollat highlightsen två gånger. Varför vet jag inte. "Ibland" är jag riktigt seg. Jag borde egentligen göra något förståndigt, som sova. MEN ICKE. Jag väljer istället att slösurfa och skriva blogg. HEJA MIG!

Tidigare ikväll var jag hos en klasskompis och kollade på fotboll (kvartsfinaler i Champions league). Matchen var galet osannolik. 30 sekunder in i matchen gjorde hemmalaget (Inter) mål från halva planen. Bara en sådan sak är häpnadsväckande, eftersom det i stort sett aldrig sker i fotboll.
Eftersom Inter vann champions league (DET STÖRTSTA MAN KAN VINNA INOM KLUBBFOTBOLL) förra året ansågs matchen mot motståndarlaget (Shalke 04) vara en bagatell för det ofantliga hemmalaget.  Shalke 04 är ett tyskt lag, som på papperet inte har samma kaliber på fotbollsspelarna, i jämförelse med Inter.
Det otroliga var att Shalke 04 vann med 2-5 på bortaplan. ÄR INTE DET HELT OTROLIGT?

I detta nu kom jag på att majoriteten av er som läser denna blogg är totalt ointresserade av fotboll. Troligen har flertalet slutat läsa redan. Med andra ord är detta inlägg ganska meningslöst.


Det här är från VM-finalen i somras mellan Spanien och Holland då Nigel De Jong karatesparkar ned Xabi Alonso. Vad får De Jong för straff? Jo gult kort. Också det HELT OTROLIGT. (FÖR ER SOM ÄR OINTRESSERADE AV FOTBOLL KAN JAG BERÄTTA ATT STRAFFET FÖR DET DÄR BORDE VARA RÖTT KORT, TORTYR, GÄNGSPÖ OCH TUTTSY TILLS BRÖSTVÅRTERNA BLIR ALLDELES BLÅA)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag läste hela inlägget bror! Jag glömde fråga igår så jag frågar nu, hur är det med synen? Är ju lite orolig.

2011-04-06 @ 08:41:59
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Simon

Ögonkliniken ska höra av sig senare idag :) Får se om det blir någon uppföljning eller så :)

2011-04-06 @ 13:34:41
URL: http://strandhus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det hoppas jag för deras skull. Annars kommer finnen (jag) med niiiven.

2011-04-06 @ 18:16:59
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag läste också hela!! :) Om det är så att ingen som läser din blogg är intresserad av det där inlägget så är det samma sak som när jag skriver nåt om Justin Bieber, bara jag som tycker att det är intressant! :) haha (Jag försökte få Emma att bli mer intresserad när jag bjöd henne på bion, men vet inte som det gjort henne så pass intresserad som jag hoppats på :P)

2011-04-06 @ 19:33:10
URL: http://theserese.blogg.se/
Postat av: Simon

Terra: Jag tror Emma gillar Bieber mer än vad hon gillar musiken som jag försöker pracka på henne! Jag tror du lyckades någolunda :)



Jojjis: Haha finnen med niiven :D TÄ!?

2011-04-07 @ 11:07:38
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0