Stjärt-torsdag!

Emma upptäckte precis nya hårstrån på mitt bröst och fastslog att jag kommer se ut som en mammut inom 6 månader. Det känns som en förödande "diagnos". snyfft. .'( Nog om min sexiga och manliga bringa.

Solen lyser och himmelen är blå. Jag sitter inne och pluggar. Varför kommer denna värmebölja mitt under tenta-p? Jag tycker vädergudarna ska spara sina soliga dagar tills JAG är ledig. Jag hatar deras dåliga framförhållning. Ra ska få sig en ordentlig käftsmäll när jag stöter på honom nästa gång (som om jag har stött på honom tidigare lixom höhö).

Jag vill att ni ska ge mig bra sommarmusik så jag orkar ta mig ur denna svåra plugga-istället-för-att-vara-ute i-vackra-vädret-depression. Posta förslag på riktigt grymma sommarlåtar, sommarlistor etc.

I gengäld får ni denna lysande sommarlåt. God natt.


Tillägnad alla Oxelösundare. Vi som är uppväxta här har troligen miljoner fina sommarminnen härifrån. Älskade Jogersö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0