huvudvärk.

Idag pratade jag och Rickard om excalterade sportkommentatorer. Deras passion för idrott är så pass stor att dem vid vissa tillfällen ger utlopp för diffusa känslor, där hjärnverksamheten och förnuftet kommer i andra hand. Vid dessa tillfällen kan dem säga väldigt humoristiska ord och meningar som höjer stämningen i tv-soffan, på arbetsplatsen eller i bilen etc. ;) ( Spana in: ( Niklas Holmgren klipp 1 och Lasse Granqvist )

Sportkommentatorer burkar vara väldigt vältaliga, fast ibland slinter tungan när dem är i extas (kolla in Niklas Holmgren klipp 2). Sportkommentatorer brukar behärska sig, vara noga med vad dem säger och ses som förebilder för många, men tydligen är det okej att mobba ryssar enligt Nicklas Wikegård .

Tillbaka till rubriksnamnet. Huvudvärk. Jag tror jag har kaffeabstinens. Jag har druckit en vidunderligt stor mängd kaffe de senaste dagarna (kan man uttrycka sig så?). Men idag har jag inte orkat brygga något kaffe. Har känt mig bakis (fast jag inte druckit alkohol), seg med en touch av en lätt molande huvudvärk. Ska brygga lite kaffe, för att se om det hjälper. ;) För er mer erfarna kaffedrickare, är det här tecken på kaffeberoende?


The National - Runaway

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha japp! Jag blir alltid tung i huvudet när jag inte druckit tillräckligt med kaffe. Men borde kanske lägga av helt?

2011-02-03 @ 17:43:36
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0