inget särskilt

Nu sitter jag och äter frukost i min ensamhet. Jag har varit ensam sedan måndags förmiddag eftersom Emma varit på besök hos sin mor i Norrköping. Jävlaskit vad tråkigt det är att vara ensam när man är van vid att ha någon i lägenheten, jag tänker framförallt på kvällar och nätter. Paradoxalt nog saknar man allt oljud, surr och tyrannisering från den lilla fiskorven. HAHA ja ba sköjj. Jag sakanar dig Emma, tur att du kommer hem idag. :)

Har ni tänkt på att Emma gillar att prata om mat? Frågar man henne: Vad gjorde du under din vecka på Gran Canaria? Då rabblar hon upp hela veckans måltider och den visuella och socialabiten av resan kommer i skymundan :) Smaksinnet är den bästa av alla sinnen tycker emmalajset. :)

Eftersom flickan min är besatt av mat kan jag berätta vad jag ätit som dagens första mål: havregrynsgröt med mjölk och lingonsylt, ½ liter vatten samt en kopp kaffe. Intressant va mitt hjärtegryn? :) Okej nu ska jag sluta mobbas.

Ett bra inlägg måste förstås innehålla musik. Om ni inte har har lyssnat på Neil youngs senaste skiva Le Noise.
Gör det! Den är hur bra som helst :) Är typ bara singer/songwriter stuk på hela skivan fast med elgitarr istället för akustiskgitarr :) Kolla även Neil youngs cover på John Lennons låt Imagine



Mina två hjärtegryn ;)

Kommentarer
Postat av: emma

vad fiint :) nu är jag hemma igen! :D så nu blire terror på hög nivå älskling ;) love u, puss<3

2011-02-09 @ 11:54:25
Postat av: bea

den skivan är braaaooo!

2011-02-09 @ 12:41:37
URL: http://wordtrack.blogspot.com
Postat av: bea

den skivan är braaoo!

2011-02-09 @ 12:42:23
URL: http://wordtrack.blogspot.com
Postat av: Johanna

Du är alltid välkommen här när Emma är borta. Haha annars också för den delen.



2011-02-09 @ 16:12:22
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0