Simons manifesto 2083

Okej, trots att jag försökte övertala mig själv att somna till låten (se nedan) så sitter jag här. 


Sen svinet i Oslo mördade minst 70 människor kan jag inte sluta tänka på islamofobin som etsats fast över hela Europa. Visst, Jimmy Åkesson tar avstånd från dåden. Men det är svårt att undgå att det finns stora likheter i synen på islam och mångkulturen. Båda menar att islam är en destruktiv religion och  att "den stora massinvandringen" skapar problem. Bådadera menar att det är en fara att antalet muslimer ökar i Sverige. På så sätt kan muslimerna snart skapa ett herravälde i Sverige (tycker svinet Breivik och bland annat SD's Kent Ekeroth).


PARANOIDA ELLER VAD!


Jag förstår inte varför 5,7 % av befolkningen i Sverige röstade på ett sådant parti. Jag förstår inte varför folk som röstar på SD INTE ser likheter mellan islamofobin och antisemitismen.


Förr var det judarnas fel. Idag är det muslimernas fel.


"Historien lär oss att vi inget lär av historien" myntade någon intelligent person.


Snart är vi där.


Året är 2020. Fürer Åkesson med propaganda ministern Ekeroth smider planer. Det största förintelselägret kommer ligga i Tystberga. Sverige kommer snart att starta ett blitzkrieg, ursäkta blixtkrig, vi måste värna om det svenska språket, mot Finland och Norge. Eftersom Norge och Finland varit svenskt, måste detta poängteras och på detta vis rättfärdigas Sveriges expansion. 5 år senare när Sverige tagit sig vatten över huvudet kommer världens mäktigaste land, vilket är Kina, att sätta ned foten. Sen avslutar Kina att lägga en atombomb över Stockholm, inte för att det är nödvändigt utan mer som en hämnd för att nobels fredspris 2010 gick till den kinesiska dissidenten Liu Xiaobo.


60-år senare reser människor världen över till skavsta, för att se ruinerna av förintelselägret i Tystberga där 35 miljoner muslimer miste livet. Hur kan människan vara så trångsynt? tänker alla.
Samtidigt knivmördas Sveriges president (justja Sverige lever inte längre på stenåldern, kungahuset och monarkin störtades i upproret 2031) av en hindu. 10 år senare har anti-hindupartiet kommit in i riksdagen. Å stora delar av befolkningen ser inga likheter mellan antihindu, antisemitismen och islamofobin. FUCK MY LIFE tänker mitt barnbarnsbarn Astrid Linnéa Gustafsson som har samma fina åsikter som farfarsfar. SLUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0