Söndag/funderingar/mys/innebandy/flott

Är jag en Svensson? Jag anses vara snäll och bland okända personer är jag ganska tillbakadragen och mesig. Jag säger (nästan) aldrig vad jag tycker om saker eftersom jag är rädd för att bli dömd. Jag vägrar att sjunga kareoke eftersom jag är rädd för att göra bort mig. Jag är oerhört naiv och tror på människors godhet. Okej, det sistnämnda kan strykas från definitionen av svenskhet eftersom majoriteten i Sverige röstade på alliansen...Men i stor drag är jag nog ganska svensk...


haha det är detta jag sitter och funderar på en bakisdag!

Idag ska jag och Emma ha en mysdag med mycket flott och gott! Klockan 18 blir det innebandymatch med studentlaget :) heja oss....Jag har börjat gilla Kent. bandet alltså, hehe jag har inte vart otrogen mot emma.."Kent - Utan dina andetag" är en grym låt. Lyssna på den (den finns på spotify).

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag är ju likadan. Vi har våra föräldrar att tacka!:)



Lycka till i innebandymatchen!

2010-10-24 @ 16:05:18
Postat av: emma

haha min lilla sötis blyger :)

2010-10-24 @ 17:33:25
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0