Navlar.

Tidigare idag snokade jag omkring på nylleboken och fick syn på ett par partybilder. Helt seriöst, utan att överdriva, det jag såg kommer ge mig mardrömmar i minst två år. Håret reste sig i nacken och jag fick rejäla kväljningar. Kväljningar som är värre än de kväljningar som uppkommer när man råkar köra in tandborsten för långt in i munnen. Fråga mig inte vems bilder det var för det vet jag inte själv. Jag hade tråkigt så jag stalkade folk. FAN VAD ÄCKLIGT. Det jag såg framför mig var folk som drack shots ur andra personers navlar. Fattar ni. Typ det mest smutsigaste och vidrigaste stället på kroppen. Jag tycker till och med att min egen navel är motbjudande. Fatta att vidröra en annans navel..med munnen. FML. Den värsta känslan som finns är att bli pillad i naveln. Shit, jag blir hellre påkörd av en ångvält samtidigt som Pernilla Wahlgren står jämte och..bara finns där.



Emmas nya tatuering.

Kommentarer
Postat av: emma

höhö

2011-12-14 @ 17:21:29
Postat av: Johanna

Haha. Och så glömde du nämna att det var din systers främsta tortyrmetod - finger i navel. Moahahaaha!

2011-12-15 @ 15:49:16
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Märta

Asså, finns det någonting värre än att bli pillad i naveln?! NÄE!!!!!! Hatar känslan, så jävla obehagligt! Och ont gör det!

2011-12-16 @ 21:41:33
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: Simon G

JOhanna: haha tänkte ta upp det men glömde bort..fan vad evil.Det är säkert därför jag hatar det så jävla mkt idag :P



Märta: haha kul att det är samma med dig. haha jag trodde jag var den enda i världen typ :P

2011-12-23 @ 15:11:35
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0