Brawöl (bröllop awesome ögon)

Emma kollade igår på The Bacherlorette: Trista and Ryan's Wedding. Bröllopsparet har typ känt varandra i ett halvår och är asa kära. Hur charmigt som helst. Eller..INTE... ;)

Jag kom på att jag börjar sommarjobbet 28 juni och inte 21. Awesome. Det kommer bli knapert med pengar i juli men skit samma jag är ju ledig en vecka längre än jag tidigare trott. Jag har ju lite sparpengar som ligger och skräper. Bra SIMON, positivt tänkande..

Idag var jag på besök hos ögonläkaren för tredje gången sedan mars. Det gjordes ytterligare ett dropptest. Sen gjordes 4 andra undersökningar. Efter undersökningarna kunde b.la. MS, hypotyheros, diabetes och tumör uteslutas. WEEJ. Dock kvarstår fortfarande ett stort frågetecken. Vad fan är det för fel på mig? Dem hittade inget fel trots att jag fortfarande ser dubbelt. Nu ska jag avvakta. Jag ska endast höra av mig ifall andra symptom dyker upp.



Ögat efter dropptest.

Kommentarer
Postat av: emma

JEEJ!

2011-06-13 @ 12:51:25
Postat av: Johanna

Vad kul!! Är superglad:) Jag kan förövrigt tala om att Ryan och Trista är gifta än idag, en sisådär fem år efter att kameran har släckts, så det är nog kärlek! (Konstigt nog) Vill du hänga någon dag i veckan? Kommer till Linkan ikväll.

2011-06-13 @ 13:12:22
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Victoria

Skönt att det inte var något utav allt det där de uteslöt nu:)

2011-06-13 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0