Skön.....T igen

Skrev omtenta imorse. Det var en praktisk tenta. Jag fick uppgiften "kateterisering av urinvägar" på en docka. haha när jag kom till momentet då man ska föra in slangen i urinröret slank det ur mig "då grabbar man tag om sno...Penis". haha som om det vore förbjudet att säga snopp. Jag tänkte att penis låter mer professionelt än snopp. Tänk om jag skulle använt mig av ordet kuk under hela momentet. undra om jag skulle bli kuggad pga det.

Emma säger att jag blivit mer omogen på sista tiden. Jag har nämligen börjat med "din mamma" skämt igen. haha jag vet inte varför  jag tycker att "kiss och bajs" humor har blivit skoj igen. Det kanske är medicinen jag ätit senaste veckan som är boven bakom mitt barnsliga beteende.

Såja, det var allt för idag. Tack för att ni tar del av mina briljanta och mogna tankar.  ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha SIMON!



Synonymer: Snorre, snopp, dase, balle, kuk, slang, pitt, pick, organ(!!), köttflöjt och åderpåle. Ja du förstår. Hur kul hade det inte varit om du sagt; Och så tar du tag i åderpålen.



Älska www.synonymer.se

2010-12-10 @ 19:02:15
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: emma

du = rolig :)

2010-12-12 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0