Vinter....

Jag hatar vintern. Jag hatar snön. Jag hatar slasken. Jag hatar mörkret. Jag hatar kylan. I framtiden skall jag nog flytta till ett varmt land. Är trött på det eviga mörkret >.<

Nu ska jag käka frukost sen bär det av till skolan. I snöstormen ;) Jag som är dum nog att skjuta upp på införskaffandet av vantar, mössa, halsduk, skor och jacka ;) Nu har jag endast 1 omaka par vantar, en mössa som är för liten, en jacka med trasig kedja, en för liten halsduk och typ sommarskor (inga sandaler som tur är) ;)..Jag kommer se ut som en luffare där ute. Nu ska jag sluta whine-a ;)


Amy Whinehouse whine-ar ;)

Kommentarer
Postat av: emma

vad fyndigt älskling ^^

2010-11-10 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0