For Japan

The Drums är ett band som jag förknippar med sommaren och låten Let's go surfing etsade sig fast i hjärnan när den spelades flitigt förra sommaren. Nu har bandet släppt en singel dedicerad till alla japaner i.o.m. det som hände under och efter tsunamikatastrofen för någon månad sedan. Frågan är; varför gör inte artister sånt oftare? Varför görs det bara till coola länder som Japan? Eller har jag fel ? :P

Här The Drums singel till japanerna, The Drums – The New World. Fiint av er grabbar. Mer sånt!


Kommentarer
Postat av: Bea

jaa visst är den där gullefjun bra? lyssnade jämt (okej, ofta i alla fall) på den när jag var yngre :P tack för grattandet! glad påsk :D

2011-04-21 @ 15:34:58
URL: http://wordtrack.blogspot.com
Postat av: Simon

Haha den är grym ;) Jag lyssnade också ganska mycket på den :P! Vi ses på lördag! :)

2011-04-27 @ 09:06:31
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0