Helvete

Jag skulle fått Nad viso-högtalarna den här veckan. Men det visade sig att beställningen skjuts upp ytterligare två månader. Orsak: okänd.
Bakgrundsinfo: Jag beställde högtalarna (Nad viso 2.1) i slutet av oktober förra året. Jag får sedan veta att det kommer ta 3 månader innan ljudsystem kommer in på lagret och kan skickas. Jag har sedan dess ivrigt väntat i tre månader, för jag tänkte att den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. För två veckor sedan ringde dem från Hifi-klubben och berättade att jag skulle få systemet i början av februari. Igår beställde jag förstärkare till ljudsystemet. IDag ringde jag och kollade hur det gick med mina beställningar. Det var då jag fick det förskräckliga beskedet. Ljudsystemet kommer inte in förrän i april. Shit vad sur jag är. Nu finns det två alternativ.

1. Jag väntar ytterligare 2 månader.

2. Jag avbokar NAD-viso och köper ett annat system.

Det lutar åt det sistnämnda.



Kanske köper dessa

Ibland är det bra synd om mig ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha stackare. Jag hade blivit tokig! Beställ för fan inte de som du får vänta på! :)

2011-01-31 @ 19:50:43
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: simon

Haha stora problem för dig. Fina ting! tror på Dalin jag med :)

nu saknar du bara denna: http://www.hifiklubben.se/produkter/stereo/skivspelare/nad_c555i_skivspelare.htm

2011-01-31 @ 20:01:12
Postat av: emma

tråkigt älskling :( men det ordnar sig nu förhoppningsvis! :)

2011-01-31 @ 20:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0