Vampyr!

Bara jag som känner mig som en vampyr efter en redig fylla? Jag tänkte på det i lördags, dagen efter en öl-orientering (ordentlig fyllelek) och en stor kravall (stor studentfest). Dagen efter var jag tvungen att ta mig till campus för att spela innebandy. Utomhus var det 20 grader i skuggan och det fanns inte ett moln i skyn. Jävlar vad solen stack på hyn, jag var tvungen att gömma mig under jackan eftersom det kändes vedervärdigt att vistas i solen. Sedan var det någon jävel på bussen som stank vitlök, jag var en hårsman från att vomera (lol) i dennes hår men knep mun.

Nu sitter ni säkert vettskrämda och skakar men frukta ej, jag vill understryka att jag INTE förvandlas till en vampyr utan endast känner mig som en sådan efter en redig fylla. Därmed kan jag icke förvandlas till en fladdermus och jag kommer inte suga ert blod. Tänkte att det var viktigt att betona detta eftersom mina läsare är så pass lättskrämda.



En riktigt bra vampyrfilm - Interview with the vampire (en vampyrs bekännelse)

Kolla Kirsten Dunst jämte Brad Pitt. Vad ung hon var och vilken insats hon gör i filmen trots sin ringa ålder (tror hon var 11-12 år när filmen spelades in).

Finns det nåra andra grymma vampyrfilmer man bör se?

Kommentarer
Postat av: simon

höhö!

lyssna på denna EPn grym!

http://open.spotify.com/album/0L7BOrzMloxsArzCNnZqUq



vettefan vilken man skulle ta för att länka så här kommer nästa link för samma ep

spotify:album:0L7BOrzMloxsArzCNnZqUq



annars så se "day watch" och "night watch"!

2011-05-09 @ 16:41:25
Postat av: emma

twilight! ;D

2011-05-09 @ 17:52:58
Postat av: Johanna

Hahahahahaha Emma!!! Fy! Den filmen suger lika mycket som vampyrerna :)

2011-05-10 @ 09:41:08
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: emma

ja alltså jävligt hårt så man get horny, haha fy fan vad jag är trött! så jävla lodigt skämt ;)

2011-05-10 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0